Tuesday 5 July 2011

BIDADARI CINTA


SINOPSIS 

Kau ajar aku bahagia. Kau rawat kala aku derita. Namun masih tidak bisa aku terima kedua-duanya. Bahagia dan derita. Kerana saat gelap menyapa, kau berikan aku cahaya. Dan bila cahaya menyilaukan mata, kau tabiri aku dengan kanvas cinta. Kita sebenarnya sama-sama memerlukan. Hitam putih warna kehidupan usah dibiar menganggu kebahagian. Dan tidak salah juga kiranya kita simpan buat kenangan...kerana lukut tidak akan mengurang dan menambahkan apa-apa di dalam pencarian kita yang baru bermula. Malam-malam yang kelam kuleraikan satu, satu ikatannya dari menghambat hati...membelit emosi yang lara dan kecewa. Kerana aku juga ingin bahagia seperti mereka. 

PENULIS
Hasanuddin Md. Isa


Penerbit
Creative Enterprise Sdn Bhd

Halaman
297 muka surat

Berat
260 g

Harga Asal
RM 15.90

Harga Jual
RM 7.00 + RM 7.00 (postage)


Untuk membeli, email ke novel2ndhand(at)gmail.com

No comments:

Post a Comment